Totalt antall sidevisninger

fredag 4. mai 2012

I vinduskarmen!

Hvor blir det av de gode varme vårdagene og nettene? Alle plantene står inne og lengter ut i drivhuset om ikke annet enn bare en liten luftetur ut på verandaen! Her satte jeg georgineknoller i potter i god tro om at de snart skulle herde seg ute i skygge og sol, fønvind og bevegelse - slik at de skulle ble sterke planter, men det var tanken da! Slik ble det ikke i år! Knollene har vokst over evne inne, mange har nå knopp, og selvom jeg har knepet dem ned så er de et trist syn!
 En knupp av georgine lengter ut!

 Her er et knippe med sådde georginer som skulle vært priklet....men når blir det?

En Wyandott kylling! håper og tror at dette er ei høne! 16 dager gammel og i morgen flytter hun og de andre ut i hønsehuset!
Om noen uker har alt forandret seg, jeg vet det, men nå må og vil jeg har varme for alt som skal gro av både planter og dyr- og ikke minst for menneskene !

Ha gode vårdager!

3 kommentarer:

Inger Marie sa...

Håper du får varme snart...både for mennesker og dyr:)...skikkelig nusselige disse kyllingene dine:)
God helg:))

Rose Garden Malevik sa...

Underbara bilder.å hoppas värmen kommer snart.....
å missa nu inte......

S
A
T
U
R
D
A
Y

S
H
O
W

O
F
F

de e kul att vara med :)
VÄLKOMMEN
Håkan

Anonym sa...

Enig med deg. Vil ha varme snart. Vi har akkurat bygd opp drivhus her, så jeg er så rastløs for å få noe inn dit. Hilsen cecilie i tøråsen :)