Totalt antall sidevisninger

onsdag 19. juni 2013

Våren som kommer og går!

Mulig jeg er litt sent ute, men likevel....jeg rekker nesten ikke å nyte den ene "tingen" før noe annet står for tur...
Sånn er det med epletrærne, når de blomstrer! 
Vi har mange epletrær, 3 stk som ble plantet i fjor....som elgen hadde et lite måltid på, men det går bra.... 
Så har vi trær som kanskje er 100 år!! 
Alle blomstrer fra hvitt til sart rosa!
 I år tenkte jeg at jeg virkelig skulle sitte under trærne mens de blomstret og bare kjenne den herlig føleslen......av nytt liv!



Det ble aldri sånn i år...å sitte under et epletre...men jeg fikk noen blinkskudd både i sol og regn!!

Ha gode hagedager!! Og nyt sommeren...

1 kommentar:

Laila sa...

Flotte epletrær, jeg må nok få meg det.
Hønene (og hanene) vokser og er nå blitt ganske store. De har ikke våget seg ut ennå, men en av de største har vært i luka og hentet litt gress jeg har lagt der.
Ha en fin dag, klem Laila