Totalt antall sidevisninger

søndag 2. oktober 2011

Boka Dahlior av Elisabeth S Gunnarsson ankommet

Endelig kom boka! Jeg hadde ventet og ventet og ventet....så forventningene var der iallefall!
Da jeg pakket opp så var det nesten som julekveld....
Boka har 140 sider med endel test fra tidenes begynnelse, dvs da de oppdaget dahliaen på 1500 tallet i Mexico. Planten ble brukt medisinsk og man dyrket den for rota sin del! Senere kom dette med blomsten! Vi vet vel alle at nå er det flere tusen forskjellige blomster en kan velge mellom.
Føler at dette er en liten skatt, og jeg vil ikke lese alt på en gang, dette er ei bok jeg vil ha lenge. Kan anbefale den videre. I Sverige koster den kr 239,-, så det er mulig det går ann å få den til Norge uten å tolle for den! Jeg har kjøpt boka fraBokklubben Hem&tredgård.


Her er boka og skålen med de hjemmeproduserte frøene fra georginer. Blir spennende å se hva det kan bli for jeg har hatt mange forskjellige ved siden av hverandre, for de krysser seg vel lett?

Ingen kommentarer: