Totalt antall sidevisninger

søndag 30. oktober 2011

Mosedotter og kongler, hva mer kan en en finne ?

Det er mye som får plass i trauet mitt som står og ønsker velkommen!

Trivelig med noen mosedotter og kongler!

Har prøvd meg med å lage mose boller til å legge i trauet, men det var ikke så lett å få de pene syns jeg, må nok ut og plukke flere! I dag ble dagens fangst: kjuker(sopp) som vokser på døde trær! Det er massevis av dem i år, kan det være for at det har vært så rått i sommer? Burde kanskje plukke flere til dekorasjoner utover vinteren! Ut i igjen i morgen!! 
Så er det trivelig at pusen vil være med på tur! Og så er det dagens fargekladd:


4 kommentarer:

Ingrid Andrea sa...

Så flotte materialer, virkelig dekorativt! Og en supersøt pus med halen rett til værs:))

krepsemor sa...

Er det ikke fantastisk hvor mye flott en finner i naturen? Jeg har også vært i skogen både i går og i dag, men i dag hadde jeg med et par plastposer ;) Den mest vidunderlige mosen i mørk burgunder, herlig grønn, og hvit reinsdyrlav! Det gir absolutt "blod på tann"!
Så mye flott du hadde funnet da!

Roser og Patina sa...

Så mye fint du har funnet i skogen. Nydelige dekorasjoner og kjempesøt pus:) Ønsker deg en god ny uke. Klem Ellen.

Anne Marit Telle Sæta sa...

Tusen takk for hyggelige kommentarer! Ha en fin uke:)))