Totalt antall sidevisninger

onsdag 2. november 2011

Mørketid!

Etter vi flyttet klokka, så har det vært mørkt både når en står opp, og vips er det mørk rett etter middag også! Har klart å lurt meg ut 2 ganger nå med kamera, og det er deilig å komme ut i den gode friske høstlufta! Måtte det vare lenge dette med god temperatur uten snø! Her er det både solnedgang, tåke og mørke! Alt har sin sjarm, og så må vi se det som finnes også!


Ut og nyt!
Men hva skal vi finne på i mørketida; Jeg pleier å lese, planlegge hagen, besøke venner og nå i vinter blir det forhåpentlig blogging!
Ha en fin kveld:)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nydelige bilder! Det går fort no ja. Snart slutt på solen. Blir nok pussel og kos mot julen :)

Mariann sa...

Vakre bilder! Ja, det ble plutselig veldig fort mørkt om kvelden nå etter at vi gikk over til vintertid.
Ha en fortsatt fin uke!

Roser og Patina sa...

Så vakre bilder du har tatt av nydelig solnedgang:) Nå gleder jeg meg veldig til Claus Dalby sin nyeste bok Hemmelige haver kommer for salg:) Klarer nesten ikke vente.! Synes det er mye å ta seg til på denne årstid:) Og i Desember sår jeg de første sommerblomstene:) Ønsker deg en god uke. Klem Ellen.