Totalt antall sidevisninger

mandag 11. februar 2013

HVIT......X -faktor

X-FAXTOR......HVIT!
Hurra hvit er en fin blomsterfarge eller er det farge? 
Uansett er jeg veldig glad i hvite blomster! Hvite blomster går til alt, både inne i vasen og ute blant andre farger i bedet!!

Jeg velger meg georgine som blomst!




Har georginedilla, så her i min hage er det mange forskjellige av denne sorten! Jeg setter knoller, tar stiklinger og sår frø! De er lave til høye, enkle eller doble! Det er en georgine for alle!
Favoritten er denne som jeg nå har hatt knollen av i 2 somere. Håper den har overvintret slik at den kan glede meg og andre !

Vil du se flere innslag av hvite eksemplarer kan du gå inn på  Mosesplassen HER.

x-lav-hvit

8 kommentarer:

Laila sa...

De er jo bare nydelige. Jeg har ikke noe sted å oppbevare knollene så jeg har ikke georginer, men kanskje jeg kan oppbevare de i rommet ved siden av hønene.
P.s. har sendt deg en mail.
Klem Laila

Jannibele sa...

Lekre Dahlia. Så mange ulike sorter i hvitt. Lykke til med konkurransen

Alice´s Eventyrland sa...

Vidunderlige hvide skønheder! Jeg kan godt forstå du er faldet for dem! Jeg har kun een, som jeg håber klarer vinteren, hvis det går godt vil jeg nok prøve flere, for Dahlia er bare smukke!
Lykke til! :)

Anne (Moseplassen) sa...

georginer ja, der er vi absolutt enige, geniale blomster :)
Og hyggelig å ha deg med på konkurranse

Marit sa...

Så flotte de hvite er! Jeg tror jeg får georginedilla i sommer...

Lykke til!

krepsemor sa...

Så nydelige hvite georginer! Jeg elsker georginer, og har jeg ikke georginer så har jeg ikke ordentlig sommerflor!
Ønsker deg lykke til!

Inger Marie sa...

Åååja...georginer..og fine store hvite..herlig:)
Lykke til i x-faktor:))

Vivishagerom sa...

Oj, den var virkelig fin! Dahlia er så flott, men jeg er ikke alltid like heldig med overvintringen.

Ønsker deg lykke til! Klem