Totalt antall sidevisninger

tirsdag 13. september 2011

Liv i hagen!

Her er mine venner når jeg er ute og jobber i hagen, ja de er 16 stykker, men alle er ikke med såsant jeg ikke lokker med noen godbiter! De kan være at jeg  plukker erter eller bær, da er de raske på pletten. De går hvor de vil, til naboen også! Orntlig frittgående sammen med de 3 kattene våre.
Dette er Doris og Siri, de ble født 16.mai i år! Mamma`n Dolly er ute på jakt for det meste! Katteungene hopper rundt og leker, men mest så ligger de i stolene ute og koser seg...så å lære av katten med å være ute, slappe av og spise godt, det er ikke dumt!

1 kommentar:

Unknown sa...

Får en stolt hanefar :) ja den som kunne vært katt en gang iblant,bare krøllet seg sammen i varmen og bli klødd ;)
Fine georginer.
Takk for titten,legger meg til hos deg.
Ha ei god helg.